vrijdag 6 juni 2008

Batman in Singapore...

Vers van de Singaporese pers het volgende bericht.
Bij de douane op het vliegveld vraagt de beambte aan de reiziger: “wat is uw naam?”
“Batman”, wordt er geantwoord. De douaneambtenaar zucht en zegt: “u bent zeker de leukste thuis. Wat is uw achternaam?”
“Superman” antwoordt de reiziger waarop deze door de ijlings opgeroepen politie, in de boeien geslagen wordt en afgevoerd.
Ja, met die Singaporese overheidsbekleders in uniform valt niet te spotten.
Gelukkig was het misverstand gauw opgelost ;-)
Sommige ouders zou je toch...

4 opmerkingen:

Lin's ding zei

zo kijkt ie dan ook: tja, ik kan er ook niet aan doen dat ik zo heet... arme knaap met zo'n naam, maar een krachten dat ie moet bezitten...wauw

Anoniem zei

Hoe is het mogelijk? Dit gaat vast een wonderlijke reis worden, Martha. :-)

Anoniem zei

hahaha, ik mag er misschien niet om lachen, maar ow, dit vind ik grappig. Ik heb echt wel met die jongen te doen, hoor. Maar toch. Ik ga er maar van uit dat dit een grapje is en niet echt is gebeurd.

Anoniem zei

Die is leuk!!! Zo heet een kennis van me Prince.. Leuke reacties krijgt die vaak in aziatische grensposten..