maandag 1 juni 2009

Het vertrek...

Tot mijn grote schaamte moet ik hier publiekelijk bekennen eigenlijk geen idee te hebben waar we ons strakjes zullen bevinden. Ik laat het plannen en organiseren van onze vakanties graag over aan Maxim, hij heeft daar een goed ontwikkeld talent voor. Maar goed ondertussen zit ik hier te schrijven met mijn mond vol tanden want waarheen voert deze reis, Joost mag het weten...
Al bijna een jaar lang word ik zo nu en dan door een enthousiaste Maxim op zonnige Aziatische plaatjes gewezen maar nu puntje bij paaltje komt weet ik niets.
Hoor ik daar gegniffel? Het is pure ernst hier hoor. Goddank kan ik me tijdens de vliegreis nog voorbereiden en zo hier en daar mijn oor in de familie te luister leggen.
Tot aan de overkant!

1 opmerking:

Anoniem zei

Heb zojuist een weekendje Parijs gewonnen . Ik heb de tckets en de reservatie al binnen. Als je ook wil winnen gewoon aanmelden op hun nieuwsbrief.
[url=http://www.vakantiestart.info]
vakantiestart[/url]