maandag 8 oktober 2007

Vertraging...

Het is nu 15.00 uur en nog kunnen we de wagens niet meenemen. De 300 km die op het programma van vandaag stonden kunnen we wel vergeten. Het is niet anders we hebben ons erin berust. We gaan de route aanpassen en dat zullen we op de kaart aanpassen als we met elkaar overlegd hebben wat we gaan doen. Ik moet zeggen dat de mensen van het verhuurbedrijf hun uiterste best doen en ook geld terug hebben gestort, logisch want we verliezen gewoon een dag op deze manier.
Tot later dus...

13 opmerkingen:

Roosnans zei

balen zeg.....
gelukkig zijn jullie flexibel ingesteld! grin
maar succes voor straks, met de volgende etappe!
hug

Lin's ding zei

balen Mike, jammer van de gemiste 300km. maar geniet van de aangepaste tocht en de mooie dingen om je heen

Anoniem zei

Het gemis van de auto's vangen jullie prima op..

Anoniem zei

Pech van de campers. Hier gaat alles goed. Eindelijk weet ik hoe ik moet reageren.
Gisteren hebben we een lange wandeling gemaakt, want Max kreeg een lekke band.
Gelukkig was het mooi weer.
Alles goed met de katten.
Veel liefs, Martha

Rainbow Light zei

Bummer..... (dat zeggen ze toch daar als Aussie als iets niet gaat zoals het wil??). Anyway, als je in Bunbury aankomt ben ik benieuwd of jullie ook naar de plek gaan waar je dolfijnen kunt ontmoeten!! Ik vond het toen ooit heel gaaf ;-), dus wie weet! Ik zag dat deze plaats ook op jullie route lag.
Succes met het omplannen en genietse van de nieuwe mogelijkheden. Liefs weer en tot de volgende keer.

Anoniem zei

Hoe lang blijft mijn blog nog zonder je reactie?

Et in Arcadia ego zei

Valt me toch tegen van de Aussies. Altijd gedacht dat ze betrouwbaarder werkten. Over Mars rijden karretjes die steenbrokken ontwijken en in slaapstand verzinken, wanneer zandstormen woeden, maar op onze aarde kan een huurwagen niet op tijd klaarstaan? Belachelijk!
Maar jullie hebben gelijk: bezit je ziel in lijdzaamheid en loop van zoiets geen maagzweer op. Er zal nog genoeg te genieten vallen.
From Henk - wit love

Anoniem zei

Hallo Mike en Maxim,

Waar zitten jullie nu?
Hopelijk rijden jullie nu in de campers rond.
Met de katjes gaat alles goed.
Veel plezier en ik hoop dat er morgen weer een reisverslag op de computer staat. Groeten aan Ank en Ben.
Liefs Martha

Rainbow Light zei

Pfffft, dat is wel heel veel vertraging, maar waarschijnlijk hebben ze in zo'n auto geen internet natuurlijk en rijden jullie hopelijk in de bushbush en komen jullie gauw weer een of andere internetverbinding tegen, ben benieuwd hoe het jullie vergaat hoor!

Anoniem zei

Sterkte met de rest van het avontuur, moet lukken!

Anoniem zei

Gezien de radiostilte mogen we toch zeker hopen dat jullie inmiddels de verloren tijd aan het inhalen zijn, en allemaal ongelofelijk mooie en spannende avonturen beleven....

Anoniem zei

Zijn jullie nu te voet de jungle in? Het blijft zo stil....

Anoniem zei

No worries mates